18 септември 2008 г.

Целувка – лотос


Мека светлина струи от нощната лампа. Ти стоиш на колене приседнал на краката си. Главата ти е леко наведена назад, а очите ти са притворени. Аз съм зад теб и те галя с ръце бавно и чувствено. Целувам те по челото с малки, бързи, почти неуловими целувчици. Продължавам с тях по лицето ти, а ръцете ми не престават да те докосват навсякъде. Прокарвам език по лицето ти и достигам с устните си до твоите. Усещаш ли как се притискам до теб и гърдите ми докосват гърба ти? Твоята топлина се придава и на мен и аз потрепервам.
Бавно прокарвам влажния си език по ъгълчетата на устата ти и с лек натиск я разтварям. Плъзвам се между устните ти,... ти ме усещаш, чувстваш ме вътре в себе си... Любя те с език.
Моята страст е всички това, което ти давам с тази целувка.

Няма коментари: